Pojďme se nejprve podívat na vlastní podniky. Jejich poptávka po pojištění by měla být výsledkem manažerského rozhodnutí na základě uceleného procesu řízení podnikových rizik. Ten by měl mít svou kontinuitu - začíná identifikací rizik, co konkrétně firmě hrozí, následně se v něm rizika analyzují a kvantifikují, respektive určí se pravděpodobnost, četnost a spočítá se dopad možných pohrom. Pak je teprve možné implementovat řešení a určit, která rizika pojistit, která zajistit pomocí právních nebo technických nástrojů a která řešit vnitropodnikově.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se