Které nástroje bank pro získávání a udržení si klientů se vám zdají nejefektivnější?

Slevy bank se v posledních letech ohromně rozrostly. My je měříme takzvanou "statistikou akčních nabídek", v poslední době zaznamenáváme přes 200 akčních nabídek za rok. Pro srovnání, před 3 až 4 lety jich bývalo řádově kolem 20-30 za rok.

Jsou tři oblasti, na které banky cílí - sleva z úrokové sazby, sleva na vstupním poplatku a zvýhodnění, které se promítne do nižší úrovně úrokové sazby (například na základě objemu nebo nižší hodnoty hypotéky vůči zástavě). Měsíčně těch slev může být i dvacet souběžně. Velmi účinná je sleva na vstupní poplatek, která se již stala standardem.

Zbývá vám ještě 95 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se