Movití klienti jsou pro banky dobrou vizitkou kvality a spokojenosti. Ty se předhánějí, aby jim nabídly co nejlepší služby a produkty.

Jak vypadá běžný den privátního bankéře?

V srdci bankéře je klient, celý den se tedy "točí" kolem něho. Důležité je dobře znát každého svého klienta tak, aby mu bankéř mohl ve správný okamžik nabídnout vhodný produkt. S každým klientem je to trochu jinak - někteří nepotřebují svého bankéře téměř vidět, stačí jim mít jistotu, že se o ně dobře postará. Jiní se naopak chtějí se svým bankéřem vidět každý týden, ať už při oficiálním jednání nebo neformálně. Bankéři musí taky sledovat aktuální trendy a dění v ekonomice tak, aby byli vždy schopni nabídnout klientovi to, co právě v dané chvíli potřebuje.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se