Česká pošta sází na jednoduchý produkt, který si spokojený zákazník hned odnáší domů. v ruce má cihličku zlata, respektive spíše plastové pouzdro se zlatým plátkem, a hřejivý pocit, že investoval do své budoucnosti. Jenže tak jednoduché to není. Jana Michalíková, výkonná ředitelka Asociace pro kapitálový trh ČR v rozhovoru v minulém čísle časopisu FP-finanční poradce řekla relativně jednoduše: investor vidí cihličku zlata, ale nevnímá, že její hodnota může kolísat.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se