Na polský trh jsme vstoupili v roce 2011. Nejednalo se o zbrklé a nahodilé rozhodnutí, tomuto významnému kroku předcházely hloubkové analýzy možností a příležitostí daného trhu, všech pro a proti.

Hlavní rozdíl mezi finančním poradenstvím na českém a polském trhu se dá shrnout dvěma slovy: poradenství versus prodej. My v Česku poskytujeme komplexní servis, tedy děláme analýzy, finanční plány, doporučujeme, radíme, servisujeme. Oni prodávají produkty, které jsou z hlediska našeho přístupu až druhým krokem, tedy výsledkem analýzy. Z tohoto hlediska jsme na polský trh přinesli něco nového, unikátního, a proto si myslím, že tam můžeme být úspěšní. Samozřejmě pro naše spolupracovníky je těžké takhle z ničeho nic přenastavit myšlení a vnímání finančního poradenství, ale máme od poradců pozitivní zpětnou vazbu, stejně jako od klientů. Jsou našimi službami nadšeni.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se