Prostřednictvím strategického propojení s makléřem Partneři doplňují nabídku služeb a produktů segmentu SME a korporátu. Tím však smělé plány tohoto roku nekončí. Klientská aplikace MojePartners byla vypuštěna mezi desítky tisíc klientů, na území České republiky vyrůstají další klientská centra a franšízy, strategické spolupráce doplňují ty s Allianz a UniCredit Bank a po spuštění investičního poradenství se chtějí vrhnout i na nabídku asset managementu klientům. Jaký dopad mají tyto kroky na nezávislost finančních poradců? O tom všem mluví partner společnosti a místopředseda představenstva Petr Borkovec.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se