Uvedené číslo je pouze sedminou toho, co si slibovaly penzijní společnosti. Na druhou stranu se rozvířila tolik potřebná diskuse o budoucnosti každého jednotlivce. A navíc relativně zadarmo, neboť náklady na propagační kampaň penzijní reformy vyšly stát zatím na 20 milionů korun. Pro srovnání lze uvést údaj, že vláda pro podporu českých kaprů vynaložila na propagaci trojnásobnou sumu. O další publicitu se postarala média, která o všem v posledních dvou letech informovala. Poděkování patří rovněž penzijním společnostem, které osvětovou kampaň zlehka zafinancovaly. Z novinářského hlediska je důchodová reforma požehnáním, neboť problematika penzijních fondů a penzijního připojištění působila po 19 letech značně vyčpěle.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se