Tito lidé se označují za finanční poradce. Jaký to má důvod? Na to už úplně jednoduše odpovědět nelze. Domnívám se, že příčina toho je v tom, že před nějakým časem obchodní psychologové přišli na fakt, že lidé raději kupují výrobky od těch, kteří jim zároveň poradí, co si mají koupit. Zvláště v případech, kdy kupují něco, čemu tak úplně nerozumí.

HYBRID ČILI KOČKOPES

Z tohoto v podstatě klasického obchodního triku se ve financích stalo něco zvláštního. Někteří lidé si skutečně začali myslet, že jejich povoláním je radit místo toho, aby prodávali.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se